BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 19 december 2010

Julklappsrim!

Hej hej!
Vi har haft en fullspäckad vecka, därför har bloggen fått lida.
Därför skriver jag några julklappsrim till julklapparna som man kan använda sig av.

Här är några rim:

Bok- Jag är rektangulär och intressant så att man lär. En historia du tar med och en tanke du bär.
Parfym- Jag är en doft som luktar gott, kan vara på din kropp.
Kläder- Ylle kan jag va, gjord utav garn passar både till man kvinna och barn.
Klocka- Tik tak tik tak säger denna manick som du nu fick.
Plånbok- Jag trivs därbak på dina jeans och jag känner mig som en prins.
Godis- Jag smälter sakta i din mun och jag njuter av varje stund. Jag vill att du aldrig tar slut när du finns i en skål på min duk.
Smycken- Glitter och bling kanske är det en ring eller kan det vara något annat ting?

0 kommentarer: