BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 november 2010

Ande vid sänggaveln



Ande vid sänggaveln.Tänkte bara dela med mig av en liten spökhändelse som inträffade för några år sen.
Jag var hemma i mitt gamla hus på landet. Vi låg och sov i sängen.
 jag vaknade av att jag kände att någon tittade på mig, Jag låg kvar en stund och
funderade på om jag skulle gå upp men jag var lite rädd kände en obehaglig kännsla. När jag sen öppnade ögonen för att gå
upp så föll blicken på en gamal bränndskadad  man som stod vid fotändan av sängen och tittade ner på mig det såg ut som han svävade i luften. Det såg ut som han väntade på mig. Han bar en svart rock Jag blev rädd
förståss och stirrade till. Jag väckte min man Då försvan han  långsamt bort till ingenting.
Det dröjde en lååång stund innan jag till slut tordes gå upp. Min man trodde att jag inbillade mig allt för att jag var så trött. Det hela känns
lite förvånande och jag har tänkt på det här genom åren kan inte glömma hans bränndskadade ansikte.  Jag kan inte låta bli att undra varför varför
jag fick detta besök vad ville han mig....

0 kommentarer: