BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 november 2010

DET SPÖKAR DET SPÖKAR????

I natt vaknade jag av att jag var kallsvettig jag kände att någon tittade på mig Vet inte exakt hur mycket klockan var men det var långt in på småtimmarna och alldeles mörkt i rummet.Då hör jag hur en byrå eller någon annan möbel dras över golvet.Jag sätter mig upp i sängen blir alldeles stel och bara lyssnar .det lät som ljudet kom från rummet brevid.Jag försöker tända lampan men den fungerar inte jag gläpper med lysknappen men ingeting händer.Jag fumlar mig upp i mörkret till det andra rummet. När jag öppnar dörren till det andra rumet  är allt som vanligt ljudet är borta det är alldeles knäpptyst i hela huset.Jag går till baka till sovrummet för att lägga mig då lyser lampan...Jag  blir livrädd och springer till sängen släcker lampan och drar täcket över huvudet och tänker det spökar det spökar i mitt hus...

0 kommentarer: