BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 17 januari 2011

Spökar det eller inte?



Nu har det hänt igen.
Jag vaknade av att jag hörde ett barn gråta, jag väckte de övriga i familjen och de hörde samma sak som jag.
Barnet gråter så intesivt och högt så man kan inte sova.
Det konstiga är att det inte finns några småbarn i vårat hus.
Jag gick runt och tittade om något fönster var öppet.
Men det var det ej tänkte att gråten  kom utefrån.
Sen helt plötsligt så tysnade det, man rös i hela kroppen för det hördes  ingeting.
Men vi hade en otrolig kyla i vårat hus. Fast det var plusgrader ute.
Vi försökte alla somna om men vi kände att det luktade bränt och  vi hörde skrapningar i väggarna.Vi väntade bara på att det skulle bli morgon och att ljuset skulle komma.
Jag hade en obehaglig känsla och tyckte att det var spökligt och  kusligt...

0 kommentarer: