BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 november 2010

Fortsättning av spökar det, eller?

Länken är från den första delen:
http://rekobok.blogspot.com/2010/11/spokar-det-eller.html#links


Fortsättningen på spökandet...En natt vid ca 01:00 låg jag i sängen och försökte sova, energin i rummet kändes tung. Jag hade svårt att bara slappna av och lägga mig till ro för att somna. Jag hörde något som knackade i väggen. Jag tänkte att det var grannen. Hörde att det knackade igen och att det även dunkade till. Jag blev lite lätt skrämd när mina tankar for iväg att det var någonting annat än grannen som knackade på väggen 01 på natten. Jag drog täcket över huvudet och viskade lite lågt.

- Hör du mig knacka 2 gånger.

Några sekunder efter knackade det 2 gånger. Därefter blev det knäpptyst i hela huset. Hörde inga fler knackningar eller dunkningar den natten. Kanske ville den bara bli bekräftad?

0 kommentarer: